[Gelistirici] Paket adları

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
30 Haz 2010 Çar 14:28:04 EEST

Çarşamba 30 Haziran 2010 günü (saat 14:11:27) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Buna izin vermeyecek şekilde bölmemiz lazım. Belgeleri sorun çıkarmayacak
> şekilde ayırabiliyorsak en güzeli, ama ayıramıyorsak da belgeler ana
> pakette kalmalı.

Bu bazen pek mümkün olmuyor. Örneğin KDE uygulamalarından gelen belgeler
Yardım menüsünün içeriğini belirliyor. İlgili -docs paketi kurulu olmazsa
uygulama hata veriyor. Ancak pakete alınmayacak kadar büyük belgelendirme
içeriyorlar genelde (digikam, k3b, vs.).

Buna bir çözümü k3b yaptı son sürümde. Belgelendirmeyi attı paketten ve
ilgili desktop dosyasına uzak URL verdi belgelendirme için. Böylece uygulama
internet üzerinden belge gösterir hale geldi. Şahane bir çözüm bence.

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng