[Gelistirici] Paket adları

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Haz 2010 Çar 14:11:27 EEST

On 30 Haziran 2010 Çarşamba 12:15:22 Gökmen Görgen wrote:

> Ben paketin içinden çıkan belgeler için biraz kararsız kalıyorum. Mesela
> bazı paket içinde dosyalar var, belge dosyası olarak imleniyor fakat onu
> ayrı bir pakete aldığımız zaman uygulamanın Yardım menüsünün patlamasına
> sebep oluyor.

 Buna izin vermeyecek şekilde bölmemiz lazım. Belgeleri sorun çıkarmayacak
şekilde ayırabiliyorsak en güzeli, ama ayıramıyorsak da belgeler ana pakette
kalmalı.

> [...]
> s.txt
> /usr/lib/python2.6/site-packages/gitosis-0.2-py2.6.egg-info/entry_points.t
> xt /usr/lib/python2.6/site-packages/gitosis-0.2-py2.6.egg-info/not-zip-safe
> /usr/lib/python2.6/site-packages/gitosis-0.2-py2.6.egg-info/requires.txt
> /usr/lib/python2.6/site-packages/gitosis-0.2-py2.6.egg-info/top_level.txt
>
> Benim düşüncem, uygulamanın çalışabilirliğini bozmayacak şekilde ne belge
> varsa hepsini -docs içine almak, gerisini aynı pakette tutmak. Gitosis
> henüz depoda değil, depoya girerse 2011 paketlerine örnek olsun isterim.

 egg-info özel bir durum, python paketlerinde egg-info ları tutmamız iyi olur.
Böyle özel durumlar için belgede ayrı bir başlık açıp ona ekleme yapabiliriz.
Örneğin perl pod ları ne olacak ?