[Gelistirici] 2009/stable/desktop/lookandfeel/hicolor-icon-theme - version bump.

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
10 Haz 2010 Per 16:41:18 EEST

On Thursday 10 June 2010 16:20:24 Ahmet AYGÜN wrote:
> 10 Haziran 2010 Perşembe günü (saat 16:01:00) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> O şekilde olduğunu da sanmıyorum, zira python'un setup.py'si [0] bile
> uymuyor bu kurala eğer öyleyse :)

Evet, ben de fark ettim. Her iki yönteme de örnek gösterilebilecek modüller
mevcut. Tutarsız.

> Birer boşluk olur diye belirtmemiş sadece fazladan boşluk kullanılabilir
> demiş. O paragrafın üstünde yazanları senin anladığın gibi anlamamız
> gerekiyorsa tek satır doğru gözüküyor.

Eğer iki boş satır kullanılması zorunlu olsaydı yukarıdaki cümle üçe de izin
veriyor olacaktı. Ancak üç satır boşluk bırakınca "E303 too many blank lines
(3)" diye hata veriyor.

Ne diyeyim; açık bir metin olmamış. Cümle, "Separate top-level function ..."
yerine "Separate top-level functions ..." diye başlasaydı sizin dediğiniz gibi
anlardım.