[Gelistirici] 2009/stable/desktop/lookandfeel/hicolor-icon-theme - version bump.

Ahmet AYGÜN me at ahmetaygun.net
10 Haz 2010 Per 16:20:24 EEST

10 Haziran 2010 Perşembe günü (saat 16:01:00) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Metin, top-level fonksiyonların aralarına konmasından değil top-level
> fonksiyon ile sınıf tanımları arasına konmasından bahsediyor bence. Aksi
>  halde olsaydı herhalde python modüllerinde de öyle bir stil kullanırlardı.
O şekilde olduğunu da sanmıyorum, zira python'un setup.py'si [0] bile uymuyor
bu kurala eğer öyleyse :)

def find_module_file(module, dirlist):

class PyBuildExt(build_ext):

>  Hatta,
> "Extra blank lines may be used (sparingly) to separate groups of related
> functions."
> diye de eklemiş. Yani normalde bu fonksiyonlar arasında birer boşluk olur;
>  ama gruplanmak istenirse ek satırlar kullanılabilir. Dikkat: Yukarıdaki
>  cümlede "method" yerine "function" demiş.

Birer boşluk olur diye belirtmemiş sadece fazladan boşluk kullanılabilir
demiş. O paragrafın üstünde yazanları senin anladığın gibi anlamamız
gerekiyorsa tek satır doğru gözüküyor.

[0] http://svn.python.org/view/python/trunk/setup.py?view=markup