[Gelistirici] 2009/stable/desktop/lookandfeel/hicolor-icon-theme - version bump.

Ahmet AYGÜN me at ahmetaygun.net
10 Haz 2010 Per 16:51:43 EEST

10 Haziran 2010 Perşembe günü (saat 16:41:18) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Evet, ben de fark ettim. Her iki yönteme de örnek gösterilebilecek modüller
> mevcut. Tutarsız.
Kesinlikle, birkaç farklı yere baktım ama sanki yazan her kişi kendi stilini
yansıtmış, kimse pep8'i dikkate almamış gibi.

> Eğer iki boş satır kullanılması zorunlu olsaydı yukarıdaki cümle üçe de
>  izin veriyor olacaktı. Ancak üç satır boşluk bırakınca "E303 too many
>  blank lines (3)" diye hata veriyor.
Anlaşıldı.

> Ne diyeyim; açık bir metin olmamış. Cümle, "Separate top-level function
>  ..." yerine "Separate top-level functions ..." diye başlasaydı sizin
>  dediğiniz gibi anlardım.
Cümlenin tamamı şöyle:
"Separate top-level function and class definitions with two blank lines."

"... functions and classes ..." ile "... function and class definitions ..."
aynı manaya geliyor bence :)