[Gelistirici] 2009/stable/desktop/lookandfeel/hicolor-icon-theme - version bump.

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
10 Haz 2010 Per 16:01:00 EEST

On Thursday 10 June 2010 15:48:56 Ahmet AYGÜN wrote:
> Yanlış değerlendiriyor olabilir misin Fatih? Ya da ben de o arkadaş gibi
> yanlış anlamışım demektir :)
>
> actions.py'de setup/build/install işlevleri zaten "top-level function
> definition". "Method definitions inside a class" değil ki tek satırla
> ayıralım.

Metin, top-level fonksiyonların aralarına konmasından değil top-level
fonksiyon ile sınıf tanımları arasına konmasından bahsediyor bence. Aksi halde
olsaydı herhalde python modüllerinde de öyle bir stil kullanırlardı. Hatta,

"Extra blank lines may be used (sparingly) to separate groups of related
functions."

diye de eklemiş. Yani normalde bu fonksiyonlar arasında birer boşluk olur; ama
gruplanmak istenirse ek satırlar kullanılabilir. Dikkat: Yukarıdaki cümlede
"method" yerine "function" demiş.