[Gelistirici] 2009/stable/desktop/lookandfeel/hicolor-icon-theme - version bump.

Ahmet AYGÜN me at ahmetaygun.net
10 Haz 2010 Per 15:48:56 EEST

10 Haziran 2010 Perşembe günü (saat 15:41:16) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> İlginç. Ben o metinden sınıf tanımlamaları ile top-level fonksiyonlar
>  arasına çift boşluk konmasını anlıyorum. Nitekim python ile beraber gelen
>  modüllerde de top-level fonksiyonlar arasında tek boşluk var. Sanırım
>  vim-pep8'i yazan arkadaş yanlış anlamış ya da başka bir hata var.

Yanlış değerlendiriyor olabilir misin Fatih? Ya da ben de o arkadaş gibi
yanlış anlamışım demektir :)

actions.py'de setup/build/install işlevleri zaten "top-level function
definition". "Method definitions inside a class" değil ki tek satırla ayıralım.