[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
23 Tem 2010 Cum 22:02:57 EEST

On Friday 23 July 2010 18:20:28 Necdet Yücel wrote:

> Şimdi bana şunu mu diyorsunuz: "Pardus projesiyle ilgili bir şey
> söyleyeceksen bunu listede söyle". Nereden çıktı bu kural anlamadım.

Böyle bir kural söz konusu olamaz tabi ki. Ben de Bahadır ve Ozan'ın fazla
tepki verdiğini düşünüyorum. Bahadır da kabul etmiş zaten bunu. Liste,
twitter, vs konusu üzerinde durmanın fazla gereği yok bence. Hepsinin amacı
belli zaten.

Beni asıl düşündüren şey, bir geliştiricinin e-posta başlıklarından başka bir
geliştiricinin hangi sistemi kullandığını inceleyip bunu paylaşmaya varacak
kadar birbirimizi çekiştiriyor olmamız.

Neyse, 8 Ağustos'ta daha detaylı konuşuruz artık.