[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
23 Tem 2010 Cum 16:16:23 EEST

Cuma 23 Temmuz 2010 günü (saat 16:06:23) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Peki o zaman metaforlar arkasından konuşmayalım;
>
> Dün Türker twitterdan Ozan'ın yukarıda anlattığı şeyle ilgili twit
> attı. Ben de şaşırdım dedim. Olay budur. Nedir buradaki sorun
> arkadaşım? Bunun adı arkadan konuşma mı oldu şimdi? Şaşıran kim? Ben.
> Şaşırmak da kendi kendine yapılan bir eylem. İsteyen istediğini
> yapıyor da şaşırmak mı kabahat oluyor? Bunu yazınca read only filan da
> olmuyor. Lütfen Pardus'la ilgili ilk twit yapılmış gibi yapmayın.
>
> Şaşırdım diye listeye mail atsam "manyak mısın" demeyecek miydiniz?
> Aşırı tepki gösteriyorsunuz.

Türker'in yaptığı şey dedikodudur. Ama doğru, benim bugün yaptığım da aşırı
tepki. Sevmiyorum doğrudan söylenmesi gerekenleri elleri ceplerinde Taksim'de
dolaşırken söyleyenleri.

Flame çıkmasınmış. Twit elbet görülecek, bu flame de elbet çıkacaktı. Ben
vesile oldum.