[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
23 Tem 2010 Cum 16:06:23 EEST

Peki o zaman metaforlar arkasından konuşmayalım;

Dün Türker twitterdan Ozan'ın yukarıda anlattığı şeyle ilgili twit
attı. Ben de şaşırdım dedim. Olay budur. Nedir buradaki sorun
arkadaşım? Bunun adı arkadan konuşma mı oldu şimdi? Şaşıran kim? Ben.
Şaşırmak da kendi kendine yapılan bir eylem. İsteyen istediğini
yapıyor da şaşırmak mı kabahat oluyor? Bunu yazınca read only filan da
olmuyor. Lütfen Pardus'la ilgili ilk twit yapılmış gibi yapmayın.

Şaşırdım diye listeye mail atsam "manyak mısın" demeyecek miydiniz?
Aşırı tepki gösteriyorsunuz.

Hürmetler

---
Necdet Yücel