[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
23 Tem 2010 Cum 15:42:44 EEST

Cuma 23 Temmuz 2010 günü (saat 15:37:21) Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:

<bahadir at pardus.org.tr>yazdı:

> Teknik olmayan bir sohbetiniz için "kapalı kapılar ardında konuşmak"
> deyiminin kullanıldığını hatırlamıyorum ben. Yanlış hatırlamıyorsam teknik
> bir konu için söylenmişti.

Laf yıllar önce "kapalı kapılar ardında özgür yazılım geliştirilmez" şeklinde
alakasız bir forumda söylendi, söyleyenler ne bu listede, ne de özgür yazılım
camiasında.

Bunu ben yapsam suçlu olurdum, olay UEKAE'de geçseydi "biz" olurduk, kimse de
ifade özgürlüğünden bahsetmezdi.

Daha düzgün ifade edeyim. UEKAE'den biri söyleyince adam dövmek oluyor,
Twitter'da söyleyince ifade özgürlüğü.

> Hem Twitter'da neden teknik bir tartışma olsun, Pardus hakkında teknik bir
> kelam edilecekse yeri (senin de ilk e-postanda yazdığın gibi) burası zaten.

Listede teknik tartışmaların öksüz kalmasına göndermeydi bu.