[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
23 Tem 2010 Cum 13:20:29 EEST

2010/7/23 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> Selamlar,
>
> Lütfen Pardus ile ilgili tartışmaları forumlarda, FriendFeed'de, Twitter'da
> değil burada yapalım. Geliştiricilerin resmi iletişim kanalı burasıdır.

Bir yanlış anlaşılma olasılığını gidermek için açıklama yapma gereği duydum.
Benim sosyal platformlar aracılığıyla yazdığım Redmine ile ilgili
mesajlarımın hiçbiri Pardus ile ilgili değildir. Evet, buradaki tartışmalar
sonucu Redmine'i tanıdık; ama Redmine'i kendi çalışmalarımızda (ve belki
yakın zamanda Özgürlükİçin gelişmelerini takip etmek için) kullanıyoruz /
kullanacağız.

Ekin abinin ateşe körükle gitmek ile ilgili yazdığı tweettan sonra, acaba
dedim ben redmine diye diye Pardus'a gönderme yaptığımı düşünmüş olabilirler
mi falan. Halbuki kesinlikle öyle bir art niyetim yoktur. Biz ofisçe ve
kendi çalışmalarımızda gerçekten redmine kullanıyoruz. Tweetlarimde Pardus
söz konusu değildir.

Bilgilerinize.
--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net