[Gelistirici] playground/ebayer/xen - version bump to 4.0.1-rc2

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
24 Tem 2010 Cmt 03:12:50 EEST

On 20.Haz.2010, at 17:54, Erdem Bayer wrote:

> Author: ebayer
> Date: Sun Jun 20 17:54:45 2010
> New Revision: 94551
>
> Modified:
>   playground/ebayer/xen/actions.py
>   playground/ebayer/xen/pspec.xml
> Log:
> version bump to 4.0.1-rc2

Erdem merhaba,

Ben henüz denemediğim için senden bilgi almak istiyorum. Playground'unda yer alan xen'deki son durum nedir? Biz sunucularımızda Pardus 2009.2 kullanıyoruz; ama gönül ister ki Linode gibi firmalara Pardus imajını dağıtalım, doğrudan bu firmaların yetenekleri ve tecrübelerini Pardus teknolojileriyle birleştirelim.

Her şeyden önce çalışabilen bir Xen'e ihtiyacımız var =) Eğer motivasyon düşüklüğü gibi bir durum olduysa sende, gaza getirelim, Xen istiyoruz biz :P