[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
23 Tem 2010 Cum 13:18:37 EEST

Cuma 23 Temmuz 2010 günü (saat 12:38:58) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Bu arada Bahadır'ın yazdığı iletişim kanallarını ben de kullanmıyorum.
> Oralarda cevap verme hakkımı doğuracak yazılar bulunması benim de hoşuma
> gitmez; ancak gelistirici listesinin tüm geliştiricileri ilgilendirmeyen ya
> da teknik olmayan konularla dolması bence iyi bir şey değil. Sanırım IRC,
> çoğu kişinin tercih edebileceği bir araç. Herkes yine özgür tabi; fakat
> keşke bunlar #pardus[-devel] kanalında vs. konuşulsa.

Ben de kullanmıyorum. Kullananlardan gelen uyarılarla yazılanları takip
ediyorum ve ayrıca tartışılan bazı şeylerin bana cevap verme hakkı doğurduğunu
düşünüyorum.

Cevap hakkım doğsa bile cevap vermeme hakkımı kullanacağım ancak üslup
konusunda ciddi sıkıntılarınız olduğunu kişisel olarak ifade etmeyi kendime
borç bilirim.

İyi günler.

---
Ozan Çağlayan