[Gelistirici] pisi rubymodules

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
14 Tem 2010 Çar 23:14:32 EEST

2010/7/12 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> os altındaki fonksiyon isimleri çok generic olabiliyor (path gibi). Yerel
> değişkenlerde ya da argüman isimlerinde sonradan kullanılmaya başlanırsa
> modülden gelen fonksiyonlar ezilmiş olur. os gibi iki harflik bir modül adı
> için değmez :)

Ben bu durumda mesela from os import path as ospath, from sys import path as
syspath diyordum =)

> ruby ile pek alakam yok; ama kalmasının bir zararı olmaz herhalde.

Kaldı.

> Haklısın. Yapılabilir; ama coreutils.py yeri değil sanki.

common.py diye bir dosya açak?

> ActionsAPI de uygun bir zamanda refaktör edilmeyi hak ediyor zaten.

şu rubymodules ile rmodules'u halledelim sonra ben de azıcık ucundan
tutabilirim =)

> github arayüzünden de satır satır yorum girilebiliyormuş. Güzel...

gitorious'a pisi'yi fork ettim, buyrunuz:
http://gitorious.org/alageek/pisi

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net