[Gelistirici] pisi rubymodules

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
12 Tem 2010 Pzt 16:30:57 EEST

On Monday 12 July 2010 15:32:39 Gökmen Görgen wrote:

> http://github.com/gkmngrgn/pisi-rubymodules/commit/e96dbd8a6f5f6e066aba99dd
>779941da91950146 Bu commit haylaz kedimiz kartopu'ndan geliyor. Done.
> Ama meraklısına: "Neden import os daha iyi?"

os altındaki fonksiyon isimleri çok generic olabiliyor (path gibi). Yerel
değişkenlerde ya da argüman isimlerinde sonradan kullanılmaya başlanırsa
modülden gelen fonksiyonlar ezilmiş olur. os gibi iki harflik bir modül adı
için değmez :)

> Ben de get_config'i actions.py'de kullanır mıyız, gerek olur mu diye
> düşündüm. Gerek olmasın diye get_ruby_version get_rubylibdir falan ne
> gerekiyorsa tek tek yazmayı tercih ettim. Hatta get_config yerine
> __get_config() bile yapabilirim. Ne dersin fatih?

ruby ile pek alakam yok; ama kalmasının bir zararı olmaz herhalde.

> http://github.com/gkmngrgn/pisi-rubymodules/commit/e9eea32a83389a24f1391d3f
>d6e07dc15defb018 Done. actionsapi'de common.py gibi bir şey olsa da
> auto_dodoc'u oraya atsak diye geçiyor içimden bazen =) Ya da coreutils.py
> bunun için mi var acep..

Haklısın. Yapılabilir; ama coreutils.py yeri değil sanki.

> Aramaları get.prefixDIR() üzerinden yaptığım için bulamadıydım. default
> gereksiz kalmamış mı =/

ActionsAPI de uygun bir zamanda refaktör edilmeyi hak ediyor zaten.

> Bu arada bu seferlik linklerle beraber verdim, Bir dahakine
> http://github.com/gkmngrgn/pisi-rubymodules/commits/master/ adresinden
> yaptığım commitleri takip edebilirsiniz arkadaşlar.

github arayüzünden de satır satır yorum girilebiliyormuş. Güzel...