[Gelistirici] pisi rubymodules

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
14 Tem 2010 Çar 10:32:28 EEST

On Monday 12 July 2010 02:08:17 Gökmen Görgen wrote:
> Selamlar,
>
> rubygems ile rake paketini paketlemek istediğimde, rubymodules'un
> olmadığını farkettim. ben de bir modül yazma deneyiminde bulundum. İlgili
> depoyu şurada bulabilirsiniz: http://github.com/gkmngrgn/pisi-rubymodules
>
> setup.py'yi kullanarak da rahatça kurabilirsiniz. Şurada da örnek paketler
> mevcut:
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ggorgen/rubymodules-examples/
>
> rubymodules'i burada geçecek eleştiriler ve fikirlerle pisiye dahil etmek
> istiyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?

Bu arada oyun alanındaki paketler "Ruby on Rails" hatta "Redmine" kurmak için
yeterli mi?

İstersen actionsapi'ye eklenmesi gereken modülü commit edebilirsin ([1]'deki
yazdıklarıma dikkat ederek tabi). Yeni pisi sürümü yayımlanmasını beklemeden
depoya yama ile de alabiliriz sonra.

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2010-May/024238.html