[Gelistirici] pardus teknolojileri için social coding

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
12 Tem 2010 Pzt 23:31:11 EEST

On 12.Tem.2010, at 23:19, Ozan Çağlayan wrote:
> Git dağıtım bağımsız teknoloji geliştirmek için çok elverişli bir sürüm yönetim sistemi. gitorious'ta zamanında Pardus diye bir proje yaratmıştık ancak bir türlü bir şey geliştiremedik orda. Bir de maalesef gitorious'un arayüzü çook karışık, yani ben açıkçası kayboluyorum, sohbet platformu gibi mübarek.
Eheh evet orası öyle. Ne de olsa sosyal amaçlı bir site.

> gitweb veya en kötü cgit arayüzlü bir ücretsiz git şeysi olsa o olabilir veya en ideali http://git.pardus.org.tr. GIT deposu fikri zaman zaman hezeyan şeklinde hepimizin aklına gelip gelip gidiyor projeler için (paketler deposu için değil ama). Bakalım :)
Ama başlıkta da belirttiğim gibi ben işin social coding kısmına bakıyorum. Facebook'ta Friendfeed'da aktif olamadığım kadar aktif olabilirim belki gitorious'ta ve eminim başkaları da kod alışverişlerinden ve başkalarının commitlerine yorum yazmaktan zevk alır herhalde. Maksat, işin içine sosyallık katmak. Github'da pisi'yi forklamak 1 tıklamalık iş, değişiklikleri yaptıktan sonra merge isteğinde bulunmak da en fazla 3 tıklamalık.