[Gelistirici] pardus teknolojileri için social coding

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
12 Tem 2010 Pzt 23:19:39 EEST

On 12.07.2010 22:13, Gökmen Görgen wrote:
> Selamlar,
>
> PiSi için rubymodules yazdıktan sonra da refaktöring işine el atayım diye düşünürken aklıma böyle bir fikir geldi.Github'da rubymodules için depo açıp ayrıca setup.py ile kurulabilir hale getirmek yerine, pisi'yi doğrudan fork edip sonra ana depoyla sync isteğinde bulunmak çok daha sağlıklı bir yöntem olurdu.

Git dağıtım bağımsız teknoloji geliştirmek için çok elverişli bir sürüm yönetim sistemi. gitorious'ta zamanında Pardus diye bir proje yaratmıştık ancak bir türlü bir şey geliştiremedik orda. Bir de maalesef gitorious'un arayüzü çook karışık, yani ben açıkçası kayboluyorum, sohbet platformu gibi mübarek.

gitweb veya en kötü cgit arayüzlü bir ücretsiz git şeysi olsa o olabilir veya en ideali http://git.pardus.org.tr. GIT deposu fikri zaman zaman hezeyan şeklinde hepimizin aklına gelip gelip gidiyor projeler için (paketler deposu için değil ama). Bakalım :)

Kolay gelsin.