[Gelistirici] pardus teknolojileri için social coding

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
12 Tem 2010 Pzt 22:13:56 EEST

Selamlar,

PiSi için rubymodules yazdıktan sonra da refaktöring işine el atayım diye düşünürken aklıma böyle bir fikir geldi. Github'da rubymodules için depo açıp ayrıca setup.py ile kurulabilir hale getirmek yerine, pisi'yi doğrudan fork edip sonra ana depoyla sync isteğinde bulunmak çok daha sağlıklı bir yöntem olurdu.

Uzun lafın kısası, Qt'nin yaptığı gibi bir şey yapsak nasıl olur? Bir bakın mesela: http://qt.gitorious.org/qt/qt
Hem bazı Pardus teknolojilerini dağıtım bağımsız hale getirmeyi de hedeflemişken böyle bir şey güzel olur, hem de dışarıdan gelecek olan katkıları da artırıp daha kontrollü bir hale getiririz. Elbette svn'de de PiSi'yi forklar ve katkıda bulunabiliriz ama gitorious üzerinden geliştirme şevkini (en azından bana) vermez. Olsa ya bizim de http://pardus.gitorious.org/{pisi,comar,mudur,*-manager,} gibi sayfalarımız...