[Gelistirici] jira tartışması

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
9 Tem 2010 Cum 20:30:20 EEST

On Friday 09 July 2010 19:44:18 A. Murat Eren wrote:
>  Bu saate kadar kimsenin "arkadaşlar sakin olun, bunu bir şekilde
> çözeceğiz, geri adım atmaya da hazırız, hata ettik" mukabilinden bir
> şeyler dememiş olması çok acayip. Hala "çok acilen ihtiyacımız vardı"
> noktasındasınız.

Redmine'a mı geçelim? Bunun mümkün olmadığı, gerekçeleriyle birlikte söylendi.
Nasıl bir çözüm bekliyorsunuz?

Yapabileceğimiz en iyi adımın Redmine'ı geliştirmek olduğunu belirttik. Hatta
bunun için kaynak ayıracağımızı da söyledik. Ama söylediğim gibi şu an
geçmemiz mümkün değil. Bunu anlamamak için neden direniyorsunuz anlayabilmiş
değilim.

>  Hiç mi yok çekirdek'te bu işin böyle devam etmemesi gerektiğini
> düşünen, "bu işte bir yanlış var" diyen? Lütfen içeride değil dışarıda
> tartışmayı bir düşünün, bir farkımız olmadığını görelim.

Tartıştığımız bir şey yok. Sadece, hayretle yazılanları okuyoruz.