[Gelistirici] jira tartışması

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
9 Tem 2010 Cum 19:44:18 EEST

2010/7/9 selim ok <selimok at gmail.com>:
> Bu kadar olayin üzerine Proje Proje Yöneticisi cikip bu isi nasil
> toparlayacagini aciklamayacak mi acaba?

 Erkan Tekman'dan böyle bir şey bekleme noktasına gelinmiş olması
biraz komik. Erkan Tekman nasıl çözsün bunu, hem ona hem de
geliştiricilere haksızlık bunu ondan beklemek. Bu problemi inisiyatif
alan bir Fatih'in, Löker'in, Senem'in, Gökçen'in filan çözmesi lazım.

 Bu saate kadar kimsenin "arkadaşlar sakin olun, bunu bir şekilde
çözeceğiz, geri adım atmaya da hazırız, hata ettik" mukabilinden bir
şeyler dememiş olması çok acayip. Hala "çok acilen ihtiyacımız vardı"
noktasındasınız.

 Hiç mi yok çekirdek'te bu işin böyle devam etmemesi gerektiğini
düşünen, "bu işte bir yanlış var" diyen? Lütfen içeride değil dışarıda
tartışmayı bir düşünün, bir farkımız olmadığını görelim.

 Selam, sevgi.
--

A. Murat Eren (meren)