[Gelistirici] jira tartışması

selim ok selimok at gmail.com
9 Tem 2010 Cum 19:20:14 EEST

Merhaba,

Bu kadar olayin üzerine Proje Proje Yöneticisi cikip bu isi nasil
toparlayacagini aciklamayacak mi acaba?

Simdiye kadar hep yapici bir tutum izlemeye calistim ama bu kadari fazla.

Uzun zamandir catirdaya catirdaya bu noktalara geldi ve bugün itirabariyle
sanirim en büyük kirilma oldu.

Tübitak bünyesinde gelistirilen bu proje ya tam kendi icine kapansin yada
alabildigine özgür olsun. Ikisinin arasina sikisinca bu is olmuyor. Daha
önce "[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi" baslikli konusma da
aynen su sekilde dile getirmistim bunu; "Velhasil kelam, acik ve ozgur bir
projenin yari acik olmasi isleri zorlastiriyor. Ya tam acik , ya tam kapali
olmak gerek galiba. "

Yani dönüp dolasip ayni yerlere gelmis olmamiz gercekten büyük hayal
kirikligi... Bu krizi ve acik söylemek gerekirse yönetim zaafini umarim en
kisa zamanda atlatiriz.

Saygilar, sevgiler,
Selim

--