[Gelistirici] jira tartışması

Ali Erdinç Köroğlu erdinc at pardus.org.tr
9 Tem 2010 Cum 15:08:15 EEST

On Fri, 9 Jul 2010 11:54:26 +0300
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

| Aksi düşüncede olan insanların sayısı da ortada (yorum yazmayanlar zaten karardan memnun)

Yorum yapmamayı düşünen kişilerden biriydim ancak bu epostadan dolayı yazmak gerekli, doruk ve gürerin yazdıklarını bende destekliyorum.
Debian'ın 1050 küsür kişiden oluşan geliştirici topluluğu ve bizim ise bunun %10 kadarı bile yokken gelmiş olduğumuz durum vahimden de öte.
Uzun süredir aktif değildim, bu nedenle varlığım ile yokluğum arasında bir fark görülememiş olabilir ancak şimdi beni de süreçten ayrılmış sayabilirsiniz..

--
N = R* • fp • ne • fl • fi • fc • L

Ali Erdinç Köroğlu < erdinc € pardus.org.tr >
Key ID: 5FF05035 @ pgp.mit.edu
Web: http://www.erdinc.info