[Gelistirici] jira tartışması

Baris Ozyurt baris at themachina.org
9 Tem 2010 Cum 13:27:19 EEST

On 7/9/2010 11:54 AM, Fatih Aşıcı wrote:
> sayısı da ortada (yorum yazmayanlar zaten karardan memnun). Aynı
> düşüncede
Merhaba,

Yorum yazmamayi düsünüyordum, ancak memnun olmadigimi bildirmek istedim
mesajiniz üzerine.

Doruk' un ozgurluk konusundaki saptamalarinin tamamina katiliyorum.
Kendimi Pardus projesine yakin hissetmemi saglayan sey aklina inandigim
insanlarin cabalari ve heyecan verici 'ozgurluk' durusu idi.

Aklina inandigim bu insanlarin Pardus' u ozgurluk durusu icin
elestirmeleri, projeye bakisimi derinden etkiliyor.

Umarim projeye on verebilecek erkte olan kisiler, katkicilarin (ve
gelistiricilerin) motivasyonunu dogru analiz edebilir, bu anlamsiz
gidise dur diyebilir.

Projeye katkim olmus mudur olmamis midir bilemem. Ama nemalanmadim da.
Bir eksik, bir fazla farketmez diyorsaniz; beni de bir eksikten
sayabilirsiniz.

Sevgiler,

Baris Ozyurt