[Gelistirici] jira tartışması

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
9 Tem 2010 Cum 13:39:00 EEST

2010/7/9 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Bizim aldığımız kararları beğenmiyor olabilirsiniz. Yapıcı eleştirilerde
> bulunarak katkıda bulunabilirsiniz. Bu şekilde olduğu müddetçe bu süreçte
> yer
> alanların iyi niyetinden şüphe etmem. Sonuçta Jira konusunda anlaşmış,
> kullanmayı mantıklı bulmuş bir ekip var. Aksi düşüncede olan insanların
> sayısı da ortada (yorum yazmayanlar zaten karardan memnun).

Sadece benim adıma konuşmuş olma diye yorum yazıyorum.
İnsanlar o kadar laf söyledi hala pişkin pişkin iyi bir şey yaptığınız
konusunda kendinizi haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz.

"Sizin aldığınız kararlar" diye bir şey olamayacağını hala anlamadınız mı ?
Eve otobüsle mi vapurla mı gideceğinin kararını sen alabilirsin ama
Pardus'ta benim de
kullanacağım bir teknolojinin değişim kararını sen alamazsın (sen dediğim
siz, kısmen üstüne al yani)
Olay bundan ibaret, işin felsefi boyutunu sorarsan içinden çıkabilerek kısa
bir cevap veremem çünkü olay açık kaynaktan başlar insanların motivasyonuna
kadar gider.