[Gelistirici] jira tartışması

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
9 Tem 2010 Cum 09:28:45 EEST

Cuma 09 Temmuz 2010 günü (saat 00:17:35) A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Merhabalar,

>  Önceki tartışma Gürer'e "enkaz devraldınız?" diye sorduracak noktaya
> kadar gelmiş. Düzgün cevap veremeyince kılıç kalkan oynayıp insanlar
> kızıp darılınca Pixar kedisi olmak bir işe yaramıyor.

Kimse enkaz devralındığını ima etmedi. Sadece bazı teknolojilere çivi çakamaz
hale geldiğimizden bahsettim. Bunu teknik olarak izah etmeye çalıştım,
ölçeklenebilirlikten bahsettim.

Allah aşkına burada kim mevcut altyapımızı tasarlamış ve geliştirmiş
insanların yaptıkları şeyleri enkaz olarak değerlendirebilir ki? Kaldı ki bu
insanlar bizim başımız sıkıştığında ilk başvurmaya çalıştığımız insanlar
oluyor. XML, COMAR, Catbox ile ilgili bir şey olduğunda Gürer'e sorduğumuzda
düzgün ve çözüme giden bir yanıt almadığımız zamanlar az oluyor. Veya PiSi ile
ilgili bir şey tartıştığımızda Faik tecrübelerini aktarıyor.

"Enkaz devraldınız?" ifadesine de yanıt vermedim bu arada, çünkü demek
istemediğim şeyleri demiş gibi gösterilmemden sıkıldım. Sizlerin gözünüzde
nedense bir tartışmada gri taraf yok. Ben ya enkaz devraldık ya da mükemmel
teknolojiler ürettik, hepsi inanılmazlar demek zorundayım. Ortada duramıyorum.

Pixar kedisi ben miyim bilmiyorum, nasıl bir şey onu da bilmiyorum.

Teşekkürler.