[Gelistirici] jira tartışması

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
8 Tem 2010 Per 19:47:11 EEST

08 Temmuz 2010 Perşembe günü (saat 16:49:00) Koray Löker şunları yazmıştı:

> Aynı anda bir sunucumuza Redmine kurarak isteyen geliştiricilere gerekli
> yetkileri içeren hesapları da açacağız. Böylece "Haydi özgür proje yönetim
> aracımız, ihtiyaçlarımızı karşılayacak hale gelsin" diyen herkes fiilen
> çalışmaya başlayabilecek.

Siz var gönüllü ile maaşlı çalışan arasındaki farkı hala çözememiş olmak?

> Şunu hatırlatmak gerekir ki, Redmine'ın temel dili olan Ruby'ye bu projeye
> liderlik yapacak yeterlikte hakim olan bir geliştirici UEKAE çatısı altında
> yok.

O zaman sağda solda staj listelerinde falan, biz ürün ezberlemiyoruz algoritma
öğreniyoruz diye palavra sıkmayın. Ne demek "ruby'ye hakim olacak yeterlikte
geliştirici yok" lan? Fonksiyonel dil hiç mi bilmiyorsunuz. Tabi pat diye
dilin herşeyini öğrenemezsiniz, ama mesela 1 hafta uğraşıp ona bir özellik
ekleyemeyecek kişiler geliştiriciyim diye ortalıkta dolanmasın. Tek bir örnek
vereyim, beğenmediğiniz stajyerlerden Barış 1 ayda Python, Qt ve Sane öğrenip
bir scanner arayüzü yazabilmişti.

Öyle saçma argümanlar veriliyor ki bu projeye tüm inancımı yitirdim. Beni
Pardus'la ilgili her türlü geliştirme sürecini bırakmış sayabilirsiniz. Madem
anlaşılmıyor daha fazla da tartışmayacağım. Yolunuz açık olsun.