[Gelistirici] jira tartışması

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
9 Tem 2010 Cum 00:17:35 EEST

 Merhabalar,

2010/7/8 Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>:
> Bazen öyle cevaplar geliyor ki, sanki biz sürekli oyun düzen peşinde, ne
> yapsam da bu insanları kandırsam, nasıl kendi kontrolüm altına alsam filan
> diye düşünen kötü niyetli, pis insanlarız. Çok üzülüyorum.

 Doruk'u mahcup etmek istemiyorum fakat yine de yazacağım: eğer açık
bir proje Doruk'u küstürecek noktaya getiriyorsa çok büyük olasılıkla
yanlışlardadır. Bunu söyleyince kimse darılmasın ama içeride mazlum
edebiyatı yapmanın kolay olduğunu hepimiz biliyoruz, bu yüzden
dışarıdaki parametreleri takip etmek her zaman sağlıklı. Bu bağlamda
Doruk bence epey iyi bir parametre.

 Önceki tartışma Gürer'e "enkaz devraldınız?" diye sorduracak noktaya
kadar gelmiş. Düzgün cevap veremeyince kılıç kalkan oynayıp insanlar
kızıp darılınca Pixar kedisi olmak bir işe yaramıyor.

 Bu kadar adam Jira olmasından rahatsız ise Jira olmayıverir, olur
biter. Ve bu bu kadar da basit.

 Selamlar.
--

A. Murat Eren (meren)