[Gelistirici] jira tartışması

Oguz Yarimtepe oguzyarimtepe at gmail.com
9 Tem 2010 Cum 09:15:02 EEST

On Thu, 8 Jul 2010 16:49:00 +0300
Koray Löker <loker at pardus.org.tr> wrote:

> Merhaba,
>
> Jira tartışmasını bir sonuca bağlamak için, ofiste yapılan rutin toplantılardan
> birinde konuyu genişçe ele aldık.

Sana cevap gibi yazayım, projenin ilk başladığı zamanlardaki ekiptendin, belki en azından senden bir yanıt alırım.

Sabah epostaları okuyunca kafam bulandı. Listedeki başkaları da belki aynı düşüncelere sahiptir. Neler oluyor Pardus'ta demekten kendimi alamıyorum. Bu geliştiriciler projeyi bıraktıysa bir şeyler ters gidiyor demektir. Gürer'in, Doruk'un yazdıklarına sizlerin de hak verdiği noktalar olduğuna inanmak istiyorum. Ama bir şekilde sadece o ofisteki insanlarla konuşup karar almışsınız. Topluluğu ilgilendiren, gelişme sürecine etki edecek bir kararı "bundan sonra bunu kullanıyoruz" diye söylediniz. Biz böyle bir şey düşündük ama n tane adam da var gönüllü katkı veren, listeye yazalım bakalım onlar ne diyor demiyorsunuz. Ben neden böyle yaptığınızı merak ediyorum. Şu geliştiricilere de soralım demek aklınıza gelmemiş olamaz. Ama bir şekilde kendi içinizde karar verilmiş. Bunun bir sebebi olması lazım.

Biraz daha netleştireyim. Sanki bu listede konuşulmayan, ama TUBITAK kaynaklı ama başka şey, bir sorun var gibi. Bence bu sorun ortaya konmalı.

--
Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe at gmail.com>