[Gelistirici] jira tartışması

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
8 Tem 2010 Per 23:57:21 EEST

On 08.07.2010 22:35, Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,

> Necdet Hocam, Eylül gelsin biz birkaç kişi Çanakkale'den uğraşırız
> demiş. 64 bit gibi yoktan var etmesi ve zorla kendini ciddiye aldırmaya
> çalışmasıyla elbette yeni bir başarı öyküsü yazabilirler. Kendilerinden
> kaynaklı olmayan biçimde 64 bit nasıl hala bir ürün olarak çıkamadıysa,
> umarım bu çalışma da aynı akibete uğramaz.

Kurumsal 2 32-bit çıktı, 64-bit çıkmadı değil mi? Hepsi benim, bizim suçumuz doğru.
Şu paragrafta söylediğin kırıcılığı had safhada iddianın altını nasıl doldurmayı
düşünüyorsun? Ya da düşünüyor musun acaba, yoksa yazayım ben, birileri nasılsa
ciddiye alır da hak verir bana, zamanı gelince de onlar da isyan ederler mi diyorsun?

İnanamıyorum, gerçekten inanamıyorum. Tek kelime etmeyeceğim artık.