[Gelistirici] jira tartışması

Koray Löker loker at pardus.org.tr
9 Tem 2010 Cum 09:38:48 EEST

Cuma 09 Temmuz 2010 günü (saat 09:15:02) Oguz Yarimtepe şunları yazmıştı:
> Sana cevap gibi yazayım, projenin ilk başladığı zamanlardaki ekiptendin,
> belki en azından senden bir yanıt alırım.

2011 konulu mesajda bir sürü madde vardı, diğerleri de en az bu konuyla ilgili
madde kadar geliştiricilerin ilgisini hak ediyor diye düşünüyorum.

Tartışmanın geldiği nokta itibariyle yeri artık bu liste değil diye de
düşünüyorum. O yüzden yanıt vermeyi düşünmüyorum. Polemik listesi var, oraya
yazabiliriz belki bu meseleyi...

Bu kadarını bile yazmak içimden gelmiyordu ortadaki tansiyon ve hava
nedeniyle, fakat sonra "mesaj yazan geliştiriciler muhatap bile alınmıyor"
diyen çıkar diye korktum. Korku baskın çıkıyor...

Bu mesaja verilecek herhangi bir yanıtı, korkumu yenersem yanıtlamadığımda
yanlış anlaşılmamayı umuyorum.

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->