[Gelistirici] Pardus'un geliştirilmesinde özgür olmayan yazılımlar kullanılması

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Tem 2010 Çar 01:10:11 EEST

On Tuesday 06 July 2010 23:18:08 Doruk Fisek wrote:
> iyileştirmeler için görev verebileceğiniz stajyerleri saymıyorum bile.

Zaten gelen stajyerler de sular seller gibi Python bilerek gelip hemen proje
geliştirmeye başlıyorlar. Herhalde ruby de biliyorlardır. Takıldıkları bir yer
olursa bizim her biri Ruby ustası olan ekip üyelerimiz de yardımcı olur. Boş
vaktimiz de çok zaten. Redmine gibi _basit_ bir projenin iyileştirilmesi gibi
bir staj konusunun daha önce aklımıza gelmemiş olması büyük talihsizlik olmuş.
Sonraki staj döneminde bunu bir düşünelim bakalım.