[Gelistirici] 2008,2009 ve alt sürümler Live-Install CD Farkı ve 2011

Ahmet Alp Balkan ahmetalpbalkan at gmail.com
4 Tem 2010 Paz 19:15:41 EEST

Ah hayır yanlış anlaşıldım :)

Facebook'taki konu tamamen geyikti üstteki arkadaşın yorumunu desteklemek
için. Konuyu off-topic uzatmayalım burada dilerseniz.

Seni online olarak göremediğim için ve #pardus, #pardus-devel kanallarında
herkese sorup cevap alamadığım için buraya atma ihtiyacı hissettim. Konuya
yabancı olduğum için ve burayı kirletmemek adına özür dilererek başladım.
Yine hatam olduysa affola. :)

Onur Küçük'e cevabı için teşekkürler.

--
Ahmet Alp Balkan