[Gelistirici] 2008,2009 ve alt sürümler Live-Install CD Farkı ve 2011

Renan Cakirerk renan at pardus.org.tr
4 Tem 2010 Paz 19:13:10 EEST

2010/7/3 Ahmet Alp Balkan <ahmetalpbalkan at gmail.com>

> Merhaba,
>
> Öncelike böyle bir noob soru için özür dilerim. Sorabileceğim kimseye
> ulaşamadığım için buradan soruyorum.

Selam Ahmet Alp,

Noob veya degil, yardim alabilecegini dusundugun icin listeye sorman normal.

Fakat şuna çok takıldım; Buraya yazdigin maili bana veya baskasina attin mi
daha onceden de kimseye ulasamadim diyorsun?

Sorabilecegin "kimse"lerden biri burada bilgisayarinin basinda, fakat
herhangi bir mail gormedi inbox'unda.
Yoksa facebook'a yazdigin "cCc renan reyis üşüyoruz yardım et CcC" mi idi bu
yardim talebin...

--
Renan Cakirerk
TUBITAK / UEKAE - Pardus Linux