[Gelistirici] Pardus'un geliştirilmesinde özgür olmayan yazılımlar kullanılması

selim ok selimok at gmail.com
4 Tem 2010 Paz 18:52:55 EEST

2010/7/4 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Merhaba,
>
> Sun, 4 Jul 2010 14:50:49 +0300, Ali Işıngör <isingor at gmail.com> :

> Kimse gücenmesin ama problem gerçekten araçta mı, yoksa onu
> kullananlarda mı?

Ben Bugzilla'nin hata takip sistemi olarak islevini gayet güzel bir sekilde
yerine getirebildigini düsünüyorum. Daha önce önerdigim sadelestirme
istekleri pek kabul görmedi (yani sonuc olarak cesitli sadelestirmeler
yapildi ama su anki durumu hala karisik), fakat bence kullanici icin
olabildigince sadelestirilebilseydi, sikayet edilecek bir tarafi
kalmayacakti.

> Bugzilla'da üzerinde açık hatalara bakmayanlar; Jira'da olunca
> bakacaklar mı?

Sanirim sorun sadece hata kayitlarinin takibi noktasinda takilip kalmiyor,
proje yönetim araci olarak kullanma istegi de oldugundan bu gecis zaruriymis
gibi bir algi olustu bende. Ama gereksinimleri net olarak duyabilmis degiliz
henüz.

> "O günler"deki insanlar sizi anlamamış değildi, anlaşılan bugünkü
> geliştirici kitlesine nazaran daha fazla "özgürlük için" Pardus'u
> geliştiriyorlardı.

> Açıkçası benim dışında kimsenin buna sesini çıkaracak kadar karşı
> çıkmamasını şaşkınlıkla karşılıyorum.

Ses cikarmamak onaylamak anlamina da gelmiyor hatirlatayim :)

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/