[Gelistirici] Pardus'un geliştirilmesinde özgür olmayan yazılımlar kullanılması

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
4 Tem 2010 Paz 18:34:37 EEST

Merhaba,

Sun, 4 Jul 2010 14:50:49 +0300, Ali Işıngör <isingor at gmail.com> :

> Pardus Projesi'nin bence en büyük sıkıntılarından biri, bir  "project
> management-issue tracker" aracına sahip olmaması.
Kimse gücenmesin ama problem gerçekten araçta mı, yoksa onu
kullananlarda mı?

Bugzilla'da üzerinde açık hatalara bakmayanlar; Jira'da olunca
bakacaklar mı?

> O günlerde projenin tek bir ürün ailesi varken beni pek kimse
> anlamamıştı.
"O günler"deki insanlar sizi anlamamış değildi, anlaşılan bugünkü
geliştirici kitlesine nazaran daha fazla "özgürlük için" Pardus'u
geliştiriyorlardı.

Açıkçası benim dışında kimsenin buna sesini çıkaracak kadar karşı
çıkmamasını şaşkınlıkla karşılıyorum.

                   Doruk