[Gelistirici] Belge Toparlama - I

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
9 Oca 2010 Cmt 21:00:51 EET

Merhaba,

Sat, 09 Jan 2010 20:15:31 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Bu kadar zaman sizin dediğiniz hiçbir şeye "yok o öyle olmaz, o iş
> öyle yapılmaz", "saçmalamayın ne gerek var onu yapmaya" diyen bir tek
> kişi çıkmadı ki. Herkes biliyor eksikleri, herkes kabul ediyor
> eleştirileri.
Sen "herkes biliyor, kabul ediyor eksikleri" diyorsun. O "herkes"
farkindaysa da, bunu soylendigi sirada dile getirmiyor cogu zaman;
yanit verdigi nadir durumlarda da savunmaya gecme ihtiyaci
hissedebiliyor.

Ben boyle bir durumda al(ama)digim yanitlarda soyledigin "gercegi"
algilayamiyorum.

Hele aradan zaman gectikten sonra daha once ayni konuda getirilen
elestiriler hatirlanmadigi (ya da hatirlandigi hissettirilmedigi) ve
zaman ustune cila oluyor -- "Gunaydin, e bunu ben soylerken neredeydin"
ile "demek ki benim soylediklerim dikkate alinmiyor" dusuncesi insanin
ister istemez aklindan geciyor.

                   Doruk