[Gelistirici] Belge Toparlama - I

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
9 Oca 2010 Cmt 20:15:31 EET

Türker Sezer wrote:

> Bizim uzun süredir söylediğimiz fakat sürekli olarak aynı (olumsuz)
> tepkileri aldığımız konularda ilgili/yetkili birinin bizimle aynı
> fikirde olduğunu dilen getiren epostasını görmekten memnuniyet duydum.
> Bu memnuniyetimi dile getirdim.

Abi memnuniyetini böyle sarkastik bir şekilde dile getiriyorsan diyeceğim hiçbir şey yok tabii ki de, ben bana yazdığın
cevabı okuduktan sonra keşke böyle bu e-postayı atmayaydım buraya da kendim ne halt ediyorsam etseydim belgeler konusunda
diye düşündüm.

> Sürekli "yok öyle birşey" denirken sonunda bu noktaya gelinmesinden
> memnun olmuş olsam da "e bu kadar zaman biz ne diyorduk" demeden de
> edemedim. Bu eposta bu duygularımı ifade ediyor.

Bu kadar zaman sizin dediğiniz hiçbir şeye "yok o öyle olmaz, o iş öyle yapılmaz",
"saçmalamayın ne gerek var onu yapmaya" diyen bir tek kişi çıkmadı ki. Herkes biliyor eksikleri, herkes
kabul ediyor eleştirileri.

O yüzden "e bu kadar zaman biz ne diyorduk" demiş olman assembly'deki NOP instruction'ı
gibi bir şey.

> Bu arada , bugüne kadar listede yazdığım epostalarda ne kimseye
> hakaret ettim ne kötü bir söz söyledim. En fazla "bu yaptığının *bana*
> yanlış gibi geliyor" demişimdir, bunu demekte de bir behis görmüyorum.
> Türkçem kötü ve anlaşılmazsa ona diyeceğim birşey yok. Zaten tahmin
> edilebilen şeyler yazdığıma göre epostalarımı pas geçebilirsin.

Ne hakaret ediyorsun, ne Türkçe'n kötü - hatta iyi :) -, sadece daha önce de belirttiğim gibi, memnuniyetini bildirdiğini
söylediğin e-postayı bile çok sivri bir üslupla yazıyorsun, that's all :)

Görüşürüz