[Gelistirici] Belge Toparlama - I

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
9 Oca 2010 Cmt 17:48:40 EET

2010/1/9 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:

> Yani biz bu zamana kadar belgelerin yeterli olduğunu iddia ediyorduk. Belge
> sorunu olmadığını söylüyorduk. Öyle mi?

Elbette hayır. Belgelerin eksikliği konusunda herkes hem fikir.

İlk epostada da dediğim üzere sorun, zaten sınırlı olan kaynakları
yönetemiyor olmamız. Gelmesi muhtemel katkıları yönlendiremediğimizden
en başta kaybediyor, gelen az miktarda katkıyı iyi yönetemediğimizden
zaman içinde yitiriyoruz. Ozan'ın epostası bu konuda güzel bir örnek.
Geçmişte de çok kez bu konuda konuştuk.

İlk epostamda Ozan'ın bu soruna değinmiş olmasına memnun olduğumu
belirttim. İğneleyici bir dille ifade ettiysem o da bunca zamanın
verdiği sitemkarlıktan. Bundan farklı birşey anlaşıldıysa
yazdıklarımdan hakikaten yanlış anlama olmuş.

Türker