[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
8 Oca 2010 Cum 09:26:36 EET

2010/1/8 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:
> Ancak görüyorum ki 64 bit deposuna
> depoya sonradan alınan paketler de kopyalanmaya başlamış. Bu yüzden bu yöntem
> işe yaramayacak artık. Tek tek paketleri karşılaştırmak gerekecek.

Takip edebildiğim kadarıyla -ilk düşünülenin ardından yatan mantık her
ne idiyse- konu ile ilgili bir gelişme olmayınca ve kopyalanan paket
listesi gerekli ilerlemeyi göstermek için yetersiz kalınca yeni
paketleri almaya başladılar depoya. Yoksa dediğin gibi yapıldı iş. Tüm
paketler bitene kadar yeni paket almadılar depoya. SVN'den kopyası
alınan revisiondaki paketlerin hazırlandığı ve tamamlandığı anı
bulabilmek mümkün.

Sonrasında da boş boş beklememek için haliyle yeni paketleri yapmaya
başladılar. Pisi tarafının 64bit ekibinin hızına yetişememiş olması
ilk alınan kararı geçersiz kılmış özetle.

> Bu kaygıları ben de başından beri taşıyorum; ama durum böyle. Sanırım birinin
> (pisi sorumlusu?) eldeki yöntemlerden birini seçerek ortak bir karar olmasa da
> son noktayı koyması gerekiyor. Yoksa böyle takılıp kalıyoruz.

Şimdi bir de o "birinin" kim olduğunu kararlaştırmakla uğraşmayız
umarım. Kimse sorumlusu çıksın canım ortaya :)

Türker