[Gelistirici] [64bit] 64bit deposu ve svn ile hakkında

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
8 Oca 2010 Cum 09:32:34 EET

Selamlar,

08 Ocak 2010 08:21 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> yazdı:
> 64-bit ekibiyle bunları konuşmuştuk. Gereksiz iş yükü çıkmasın diye ben bu
> konuyu bir an önce çözme taraftarıydım. Çözülemeyince de depoyu tek bir
> revision'da kopyalayıp release bile arttırmadan _sadece_ 64 bite özgü
> değişiklikleri commit etmelerini istedik. Bu sayede kopyalanan revision ile
> aradaki farkı görmek çok kolay olacaktı. Ancak görüyorum ki 64 bit deposuna
> depoya sonradan alınan paketler de kopyalanmaya başlamış. Bu yüzden bu yöntem
> işe yaramayacak artık. Tek tek paketleri karşılaştırmak gerekecek.

Kararlaştırdığımız gibi başladık biz de. Ama bizim kopyaladığımız svn
kurulan cd yapmaya yetmeyince yeni paketleri dahil etmek zorunda
kaldık ve iş çığrından çıktı.

Tek tek karşılaştırma işini yapan bir betik yazıyorum ben. Bugün bir
acayiplik olmazsa bitirmiş olurum. Elbette en uygunu PiSi'nin bu işi
yapması olacak.

İyi çalışmalar

Necdet Yücel