[Gelistirici] Hem sahipsiz hem de atıl paketler (contrib 2009 devel)

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
22 Şub 2010 Pzt 03:06:53 EET

2010/2/22 anil ozbek <ozbekanil at gmail.com>

> Tek tek göndermek istemiyorum ama öyle oldu öncekiler.

Biz pardus 2009 deposunu oluştururken yanlış yaptık diye düşünüyorum.
2008-devel deposunu olduğu gibi 2009-devel'a kopyalamak yerine paketçilerin
kendisi, ilgilendiği paketleri 2009-devel'a, oradan da 2009-stable'a
aktarsaydı, o zaman bu saydığın paketler büyük olasılıkla olmayacaktı.

Ve yine bu anlatmaya çalıştığın olayın çözümü bir önceki paragraftaki
önerimi uygulayınca kendiliğinden çözülecek gibime geliyor. Pardus 2011
deposu oluşturulurken büyük ihtimalle buraya bir epostayla haber verilir. Bu
-bizim açımızdan- obsolete olmuş paketleri burada tek tek yazmak yerine,
Pardus 2011 deposu oluşturulurken dile getirirsen, Pardus 2011 için sorunu
baştan çözmüş oluruz. Yoksa contrib-devel'den paket silmemizin bize bir
kazancı -bence- yok.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net