[Gelistirici] Hem sahipsiz hem de atıl paketler (contrib 2009 devel)

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
22 Şub 2010 Pzt 02:51:21 EET

Tek tek göndermek istemiyorum ama öyle oldu öncekiler.

* destick: Qt3 temelli metronom uygulaması. Aktif değil şu anda. Bunun
dışındaki iki sahipsiz metronom uygulaması üzerinde biraz uğraşarak depoya
alabiliriz. KMtronome üzerinde biraz ekleme yaptıydım, az bir işi kaldı. Bir
de konsol uygulaması var ctronome isminde, büyük ihtimalle fazla sorun
çıkarmadan paketlenecektir o da. Yani destick de listede artık.

* deposplash: Hani KDE açılırken açılış ekranı oluyor (splash screen) ya bu
da KDE3'e yeni bir açılış ekranı kazandırmak için bir paketmiş. Pardus 2009
ve sonrasında gerek yok gibi.

* kdmtheme: KDE3 için KDM tema düzenleyicisiymiş. Geliştiricisinin dediğine
göre KDE4 ile birlikte öntanımlı olarak geliyormuş: "KDM Theme WILL be
included in KDE4! The integration has been completed and committed! as of
10/16/2006"
http://www.kde-look.org/content/show.php?content=22120

* KDEVisualBoyAdvance: Paket isminde geçen oyun konsolu için olan emülatöre
önyüzlük yapmaya yarayan bir uygulamanın paketi. Qt3 temelli. Aktif değil
proje. Bu tür önyüzlerin çok alternatifi oluyor, ihtiyaç duymamız halinde
Pardus 2009 ile uyumlu bir tanesini paketleyebiliriz.