[Gelistirici] Belge açılımı

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
8 Şub 2010 Pzt 00:45:21 EET

Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Sun, 7 Feb 2010 17:40:20 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

> Teoride guzel gozukuyor ama pratikte ben bunun boyle senkronize
> yurumeyecegini dusunuyorum.
>
> Eger yuruyecek olsaydi, developer.pardus.org.tr gibi bir sitenin,
> gelistirici.pardus.org.tr diye Turkce hali de olurdu gecen aylar
> icerisinde. Ya da ilk basta Ingilizce yazilmaya baslanan "testci"
> belgeleri, daha sonra Turkce yazildiklari zaman Ingilizce'ye de
> cevrilirlerdi.
>
> Bana "biz Ingilizce yazariz, birileri de Turkce'ye cevirirse ne ala"
> [...]

Onur ne düşündüğünü cevaplar o ayrı da ben de İngilizce'ye neden bu kadar karşı olunduğunu
çok merak ediyorum. Evet herkes İngilizce bilmek durumunda değil, doğrudur ancak *en azından*
okuduğunu anlayacak kadar bile ingilizce bilmeyen bir katkıcının bir ./configure çıktısındaki uyarının
sebebini nasıl bulup da çözeceğini söyleyebilir misin?