[Gelistirici] Belge açılımı

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
8 Şub 2010 Pzt 00:41:35 EET

Merhaba,

Sun, 7 Feb 2010 17:40:20 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

>  Belge dili olarak ben öncelikle İngilizce yazmayı, yazdığım belgeleri
> de başkaları tarafından Türkçe'ye çevrilerek bu çalışma sırasında
> kendilerini geliştirmelerine önayak olmayı düşünüyorum. Böylelikle
> belgeler yazıldıkça da başta Türkçe olmak üzere diğer dillere
> çevrilmesini de sağlayabileceğiz.
Teoride guzel gozukuyor ama pratikte ben bunun boyle senkronize
yurumeyecegini dusunuyorum.

Eger yuruyecek olsaydi, developer.pardus.org.tr gibi bir sitenin,
gelistirici.pardus.org.tr diye Turkce hali de olurdu gecen aylar
icerisinde. Ya da ilk basta Ingilizce yazilmaya baslanan "testci"
belgeleri, daha sonra Turkce yazildiklari zaman Ingilizce'ye de
cevrilirlerdi.

Bana "biz Ingilizce yazariz, birileri de Turkce'ye cevirirse ne ala"
disinda nasil bu belgelerin "basta" Turkce'ye cevrilmesini
planladiginizi da aciklayabilir misiniz?

                   Doruk