[Gelistirici] Suspend to Disk

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
8 Şub 2010 Pzt 00:38:38 EET

Onur Küçük wrote:

>  Diğer dağıtımlar (ubuntu mesela) kernel cmdline dan root= i attı,
> herşeyi initramfs içine gömdü diye konuşmuştuk, bunun üzerine root= i
> cmdline dan çıkarmıştık. Diğerleri bunu yapmaktan vaz mı geçti, ya da
> yapıyorlarsa nasıl yapıyorlar ?

Bir fikrim yok. Ancak suse kurulu sistemdeki grub entry'lerinde root= mevcut halen.

>  Bana anlamsız kalabalık yaratıyor gibi geliyor. Normal bir Pardus
> kurulumunda cmdline eski hali Açılış Seçenekleri kısmına sığmıyordu.
> Birşeyleri bozmadığı sürece cmdline da olmaması ama bu tarz bir
> sıkıntıda da hiç düşünmeden eski haline dönmemiz taraftarıyım.

Bence kalabalık yaratan en son parametrelerden biri kendisi zira bunun dışında splash= olsun,
quiet olsun, vga= olsun bir sürü parametre mevcut. root= doğrudan sistemin açılışına etkiyor.
Ya da ne bileyim insan acilista bir gormek istiyor hangi partition'dan acildigini :)