[Gelistirici] Suspend to Disk

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
8 Şub 2010 Pzt 01:08:52 EET

On Mon, 08 Feb 2010 00:38:38 +0200
Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> Bence kalabalık yaratan en son parametrelerden biri kendisi zira
> bunun dışında splash= olsun, quiet olsun, vga= olsun bir sürü
> parametre mevcut. root= doğrudan sistemin açılışına etkiyor. Ya da ne
> bileyim insan acilista bir gormek istiyor hangi partition'dan
> acildigini :)

 Bana pek güzel gelmiyor oranın kalabalık olması ama o kısmı zaten
istersem değiştirebiliyorum, bana hava hoş :)

 Dediğim gibi root yazmasın diye ısrarcı değilim, root satırını
grub.conf a geri ekleyecek yöntemi de yaptım. Kritik bir şey olduğu
için başka gözlerin bakması da iyi olur, tamam dediğimizde depoya
alabiliriz.