[Gelistirici] Suspend to Disk

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Şub 2010 Paz 20:18:14 EET

On Sun, 07 Feb 2010 19:11:22 +0200
Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> Ben bunu pm-utils'de çözmekten yana değilim. Şimdilik pm-utils
> ileride belki başka userspace araç seti, tuxonice betikleri vs.vs.

 Diğer dağıtımlar (ubuntu mesela) kernel cmdline dan root= i attı,
herşeyi initramfs içine gömdü diye konuşmuştuk, bunun üzerine root= i
cmdline dan çıkarmıştık. Diğerleri bunu yapmaktan vaz mı geçti, ya da
yapıyorlarsa nasıl yapıyorlar ?

> Gerçekten niye gizliyoruz root='u. Bence eskisi gibi kalmaya devam
> etsin, açılış sırasında boş cmdline yerine o anki parametreler
> gözüksün bence transparan bir şekilde.

 Bana anlamsız kalabalık yaratıyor gibi geliyor. Normal bir Pardus
kurulumunda cmdline eski hali Açılış Seçenekleri kısmına sığmıyordu.
Birşeyleri bozmadığı sürece cmdline da olmaması ama bu tarz bir
sıkıntıda da hiç düşünmeden eski haline dönmemiz taraftarıyım.