[Gelistirici] Suspend to Disk

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Şub 2010 Paz 19:11:22 EET

Fatih Aşıcı wrote:

> Aynı root bölümünü ve kernel sürümünü açacak bir grub entry'si bulmak
> gerekiyor. kernel sürümünde sorun yok. Her entry'nin hangi root bölümü
> açacağını bulmak için initramfs'leri incelemek dışında bir çözüm bulabilir
> miyiz acaba?

Ben bunu pm-utils'de çözmekten yana değilim. Şimdilik pm-utils ileride belki başka userspace
araç seti, tuxonice betikleri vs.vs. Alt tarafta mühim bir değişiklik yapıp üst tarafı toparlamaya
çalışmayalım. Bu zamanında pnp diye bir kullanıcı/grup yaratıp, gayet standart olan bazı kullanıcı/grupları
kullanmayıp pnp'ye geçirmek gibi bir şey. Daha sonra her udev kuralı çıkartan pakette örneğin lp ayıklayıp
pnp ile değiştirdik sed ile ve halen tüm bu workaround'lar paketlerimizde mevcut.

Gerçekten niye gizliyoruz root='u. Bence eskisi gibi kalmaya devam etsin, açılış sırasında boş cmdline yerine
o anki parametreler gözüksün bence transparan bir şekilde.